Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (20)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Єршова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Єршова Л. М. 
Трансформація дієвості християнського виховного ідеалу у вітчизняній теорії і практиці (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. М. Єршова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(3). - С. 271-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(3)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.97 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Єршова Л. М. 
Геокультурний підхід до вивчення етнонаціональних проблем формування виховного ідеалу України (ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. М. Єршова. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_1_108_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 401.38 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Єршова Л. М. 
Ґендерний підхід в історико-педагогічному дослідженні виховного ідеалу у вітчизняній теорії і практиці хіх – початку ХХ ст [Електронний ресурс] / Л. М. Єршова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 21. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2012_21_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.859 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Єршова Л. 
Виховний ідеал українського селянства [Електронний ресурс] / Л. Єршова // Історико-педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 1. - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2013_1_3
Висвітлено зміст виховного ідеалу українського селянського стану в ХІХ – на початку ХХ ст. Проаналізовано історичні та філософські дослідження стосовно трансформації цінностей українського селянства. Зроблено висновок, що у ХІХ – на початку ХХ ст. виховний ідеал селянського стану акумулював основні життєві орієнтири українського селянина, найважливіші християнські чесноти, найвиразніші суспільні якості.Освещено содержание воспитательного идеала украинского крестьянского стана в ХІХ – в начале ХХ вв. Проанализированы исторические и философские исследования относительно трансформации ценностей украинского крестьянства. Сделан вывод, что в ХІХ – в начале ХХ вв. воспитательный идеал крестьянского сословия аккумулировал главные жизненные ориентиры украинского крестьянина, самые важные христианские добродетели, самые выразительные общественные качества. Lit educational content lit ideal Ukrainian peasant camp in the XIX - early XX century. Analyzed historical and philosophical studies on the transformation of values of the Ukrainian peasantry. Inferred that in the nineteenth – early twentieth century educational ideal of the peasant class has accumulated major life landmarks Ukrainian peasant, the most important Christian virtues, the most expressive social quality.
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.887 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Єршова Л. 
Умови навчання у жіночих закладах Волині (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Єршова // Історико-педагогічний альманах. - 2006. - Вип. 1. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2006_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.741 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Єршова Л. 
Становлення ідеї виховного ідеалу у вітчизняній педагогічній теорії ХІ – ХІІІ ст [Електронний ресурс] / Л. Єршова // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_14
Надано результати аналізу літературних джерел ХІ – ХІІІ ст., в яких виховний ідеал постає як результат унікального синтезу релігійного, політичного та культурного життя суспільства. Доведено, що проблематика й аксіологічні домінанти педагогічних поглядів книжників під тиском особистісних і суспільно-історичних обставин зазнавали постійних змін, демонструючи трансформацію всіх концептів визначеного ними виховного ідеалу. Найбільш важливими змінами слід вважати перехід від радикального аскетизму до помірного, заміну культу сили й мужності главенством віри й мудрості, а ідею богообраності князя необхідністю контролю світської влади духовною. Виявлено також спільні риси виховних ідеалів мислителів ХІ – ХІІІ ст.: гуманізм, демократизм, народність, патріотичність та ін. Представлены результаты анализа литературных источников XI – XIII вв., в которых воспитательный идеал выступает как результат уникального синтеза религиозной, общественной, политической и культурной жизни общества. Доказано, что проблематика и ценностные доминанты педагогических взглядов книжников под давлением личных и общественно-исторических обстоятельств подвергались постоянным изменениям, демонстрируя трансформацию всех концептов определенного ими воспитательного идеала. Наиболее важными изменениями следует считать переход от радикального аскетизма к умеренному, замену культа силы и мужества главенством веры и мудрости, а идею богоизбранности князя необходимостью контроля светской власти духовной. Выявлены общие черты воспитательных идеалов мыслителей XI – XIII вв.: гуманизм, демократизм, народность, патриотизм и др. The article presents the results of the analysis of literary sources of XI–XIII centuries in which the educational ideal is presented as a dynamic category, sensitive to personal, social and historical factors, as the result of unique synthesis of religious, politica land cultural life of the society. The article also reveals the importance of the factors of a booker’s belonging to a certain Kniazhyi court and ideological specificity of his religious environment. It was defined that understanding of life goal depended on the "earth" or "celestial" dominants in the system of value orientations of a certain booker, causing specific orientation of the formulated educational ideals (an ascetic hermit, an active ascetic, a wise kniaz-ruler, an active Christian layman, a good woman).
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.655 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Єршова Л. М. 
Історіографія дослідження виховного ідеалу у вітчизняній педагогічній теорії ХІХ – початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / Л. М. Єршова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 233-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_49
Запропоновано історіографічний аналіз змін історико-педагогічної парадигми виховного ідеалу як одного з компонентів вітчизняної системи виховання у ХІХ – на початку ХХ ст. Охарактеризовано особливості відображення проблеми формування виховного ідеалу в епістолярних джерелах кінця ХVІІІ ст. та їх вплив на педагогічний епістолярій української інтелектуальної еліти підросійської України. Обгрунтовано розвиток ідеї виховного ідеалу в педагогічній спадщині викладачів Київської духовної академії. Висвітлено специфіку вивчення проблеми формування ідеалу особистості в сучасних історико-педагогічних, філософських, історичних, літературознавчих, культурознавчих та інших дослідженнях. Виявлено основні проблеми сучасного стану історіографії проблеми трансформації виховного ідеалу особистості на українських землях Російської імперії.Предложен историографический анализ изменений историко-педагогической парадигмы воспитательного идеала как одного из компонентов отечественной системы воспитания в XIX – начале ХХ в. Охарактеризованы особенности отображения проблемы формирования воспитательного идеала в эпистолярных источниках конца XVIII в. и их влияние на педагогический эпистолярий украинской интеллектуальной элиты подроссийской Украины. Обосновано развитие идеи воспитательного идеала в педагогическом наследии преподавателей Киевской духовной академии. Показана специфика изучения проблемы формирования идеала личности в современных историко-педагогических, философских, исторических, литературоведческих, культурологических и других исследованиях. Выявлены основные проблемы современного состояния историографии проблемы трансформации воспитательного идеала личности на украинских землях Российской империи.The historiographical analysis of the changesin historical and pedagogical paradigm of the educational ideal as a component of the domestic educationalsystem in the XIX – early XX century is suggested. Special aspects in imaging the problem of forming the educational ideal in epistolary sources in late XVIII century and their influence on pedagogical letter writing of underrussianUkrainian intellectual elite are characterized. The development of educational ideal idea in pedagogical heritage of Kyiv School of theology teachers is grounded. Specifics in learning the problem of forming the personality ideal in modern historical-pedagogical, philosophical, historical, literary, culturological and other researches are shown. The main problems in modern state of historiography in transformation of educational personality ideal problems on Ukrainian lands of Russian Empire are revealed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.735 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Єршова Л. 
Трансформація виховних ідеалів українсько-польського пограниччя [Електронний ресурс] / Л. Єршова // Українська полоністика. - 2013. - Вип. 10. - С. 216-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2013_10_27
Здійснено аналіз трансформації виховних ідеалів українсько-польського пограниччя із урахуванням хронологічного, проблемно-тематичного і гендерного підходів. Рівень узагальнення виховного ідеалу представлений як структура національно й релігійно обгрунтованих взірцевих рис чоловіків і жінок, що мала потужний уплив на визначення способу мислення, напрямів діяльності й ціннісних орієнтирів різних верств та окремих представників пограничного українського суспільства на різних етапах його розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.932 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Єршова Л. 
Вивчення дисциплін філологічного циклу у середніх жіночих закладах Волині [Електронний ресурс] / Л. Єршова // Волинь - Житомирщина. - 2002. - № 8. - С. 101-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vg_2002_8_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.155 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Єршова Л. М. 
Мовний патріотизм у змісті українського виховного ідеалу [Електронний ресурс] / Л. М. Єршова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 3. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_3_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.162 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Єршова Л. М. 
Виховний ідеал у педагогічній епістолярії І. Вишенського, І. Котляревського та Г. Сковороди [Електронний ресурс] / Л. М. Єршова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 5. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.804 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Єршова Л. 
Етнонаціональний аспект історико-педагогічного дослідження виховного ідеалу підросійської України ХІХ - початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / Л. Єршова // Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2013_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.186 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Єршова Л. М. 
Психолого-соціологічний підхід до історико-педагогічного дослідження виховного ідеалу [Електронний ресурс] / Л. М. Єршова // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 19. - С. 292-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_19_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 632.33 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Єршова Л. М. 
Конфлікт виховних ідеалів у листах інтелектуальної еліти України ХІХ – початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / Л. М. Єршова // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 20. - С. 285-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_20_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 754.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Єршова Л. М. 
Розвиток ідеї виховного ідеалу в науковій спадщині викладачів і випускників Київської духовної академії [Електронний ресурс] / Л. М. Єршова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2015. - Вип. 2. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2015_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.339 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Волков М. П. 
Динаміка перехідних процесів в багатокаскадних термоелектричних модулях [Електронний ресурс] / М. П. Волков, І. А. Драбкін, Л. Б. Єршова, Д. А. Кондратьєв // Термоелектрика. - 2014. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TE_2014_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 658.065 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Єршова Л. М. 
Трансформація козацько-лицарських чеснот у виховних ідеалах української еліти ХІХ – початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / Л. М. Єршова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2015_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 478.584 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Єршова Л. 
Вплив християнської релігії на гендерні трансформації образу досконалої людини в підросійській Україні (ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Л. Єршова // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 2. - С. 194-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2016_2_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 470.283 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Єршова Л. 
Професійно-технічна освіта жінок правобережної України у ХІХ – на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. Єршова // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2016. - № 12. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2016_12_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 556.786 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Єршова Л. 
Проблема виховного ідеалу в освітній діяльності релігійних місій і конфесій українсько-польського пограниччя (ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / Л. Єршова // Київські полоністичні студії. - 2016. - Т. 28. - С. 206-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kps_2016_28_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.392 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського